Friday, December 18, 2015

Ular-ular dengan kebenaran

Sepetang yang tenang kerana awal bulan, claim masih ada masa sebelum perlu dihantar hujung bulan nanti. Jadi, santai-santai sahaja hari ini. Tambahan pula senior manager yang duduk di sebelah saya cuti. Bertambah ketenangan. Datang senior saya bertanya sesuatu. 

Ai Tee : Nadiah, you dah beli hadiah untuk exchange gift tu? 
Saya : Belum.
Ai Tee : Bila you nak beli?
Saya : It's either tonight or tommorow night.
Ai Tee : Go lah, pergi beli dekat JJ Maluri.
Saya : You dah beli? 
Ai Tee : Sudah. You pergi dengan Nina. Ajak dia.
Saya : Ha. Ok.

Haha. Ajak Nina pergi Jaya Jusco untuk mencari hadiah. Mana nak cari bos macam ni wei? Ada masa memang nak kena fokus kerja, ada masa memang boleh huhahuha. Tidak ke kau rasa nak jadi pekerja yang lebih baik sebab bos kau baik? Bila kau jadi bos pula, take this into your consideration. Hehe. Moga Allah permudahkan dan jauhkan dari setannirajim dan sifat malas. Amin.

Haha. Berjaya. 

Love..

No comments: