Thursday, December 10, 2015

Siri Bersama Ai Tee 2

Kerja dengan senior saya memang semua benda perlu cepat dan kepastian. Saya perlu mendapatkan tandatangan Construction Manager (CM) untuk satu dokumen yang penting. Saya telah memwhatsapp beliau untuk singgah ke department kami jika dia datang ke Southgate. Biasanya, tidak menghampakan. Dia pasti datang. Semasa menghantar kerja kepada Ai Tee ;

Ai Tee : Mr. On ada datang untuk sign ATA road and drainage?

Saya : Not yet. But I have sent message to him.

Ai Tee : Kenapa you tak call? Macammana you tahu dia dah baca mesej tu?

Saya : Dia dah bagi I bluetick.

Ai Tee : Bluetick. Haha. Ok.

CM saya memang comel dan rajin. Ada QS lain, perlu turun ke site untuk mendapatkan tandatangan CM. Tetapi untuk stesen Pasar Seni kami, CM yang datang mencari kami. Pernah saya mahu ke site mengambil tandatangannya untuk satu dokumen, tetapi dia menghalang. Katanya, tidak mengapa dia akan ke sana juga. Boleh tunggu. Hehe. Memang terbaik. Terima kasih Mr. On kerana menyenangkan kerja kami.

Selalu bagi saya bluetick je. :p

Love..

No comments: