Thursday, May 26, 2016

Sambutan Hari Lahir ke-31

Terima kasih sahabat yang membuat kejutan sedikit kerana menyambut awal hari ulang tahun saya kali ini. Sangatlah tidak mencurigai apa-apa ketika Kerul mahu mengajak makan di luar dan Nina mahu ke tandas sementara menunggu makanan. Alih-alih datang bawa kek. Okay, saya masih suka perasaan kejutan ini. Alhamdulillah. 

Happy birthday in advance to me

Geng luncheon

Kerul melayan kami #ootd

Terima kasih kawan-kawan. Terasa sangat laju masa meninggalkan kita. Baru teringat saya meminta jam dari Geng Sri Comel (GSC) tahun lepas, tahun ini Ebah sudah menghantar e-mel untuk meminta hadiah hari jadi lagi. Allah. Allah. Tidak tahu mahu meminta apa lagi. Beg, Ai Tee baru bagi saya hadiah dia pulang dari Thailand. Selama ini, kerja dia mengkritik beg tangan saya sahaja. Tiadalah saya meminta dia membelikan untuk saya. Sekali, tara. Kena kerja lagi keras gamaknya.

Ada nama sendiri di beg ini
Alhamdulillah untuk semua kasih sayang ini. Semoga kita semua sentiasa di dalam rahmat dan kasih sayang Allah di saat-saat semakin hampir dengan kematian ini. Tidaklah semakin berkurang umur kita setiap kali menyambut tarikh lahir ini, mengingatkan kita kepada kematian. Sedang berusaha menjadi umat Muhammad yang lebih baik dari hari ke sehari. Susah. Tetapi, jangan pernah mengalah. Allah sayang, sebab itu Dia uji. Terima kasih juga kepada ahli keluarga saya yang mendoakan. Tidak sangka dengan mengakui kita dalam kesusahan, ahli keluarga dan orang terdekat saya memberikan semangat lagi-lagi doa kepada saya. 

Love..

No comments: