Thursday, May 12, 2016

Selamat Pagi

Hari ini awal sedikit saya datang ke pejabat. Jam 7.55 pagi. Haha. Itu kira awal berbanding selalu jam 8.15 pagi. Di dalam hati, memang teringin datang ke pejabat sebelum waktunya, tetapi biasanya gagal. Oleh kerana banyak kerja sekarang, azam baru untuk sampai ke pajabat awal kembali meluap. Saya mulakan dengan hari ini. Dapat bersarapan dan menyelesaikan diri sebelum 8.30 pagi. Kembali bersemangat membuat kerja seterusnya. Berbanding jika saya datang jam 8.15 pagi, saya akan memulakan kerja jam 8.45 pagi biasanya. Itupun makan sambil membuat kerja. Memang tidak sihat. 

Sesampai di pejabat hari ni.

Siti : Nadiah, eh awal hang hari ni.
Saya :*senyum sahaja sambil makan kuih*

Selepas beberapa minit, Ai Tee pula sampai (saya lebih awal dari Ai Tee tu);

Ai Tee : Eh, you punya jam ada problem ke? You datang awal.
Saya : *masih senyum*

Nampak tak kurang memberi respon saya di situ. Hehe.

Semoga hari ini lebih baik dari hari-hari sebelumnya dan hari esok lebih baik dari hari ini. Didoakan kita lebih produktif dan memberi manfaat kepada orang lain. . Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. 




Love..

No comments: