Sunday, September 2, 2018

YPU dan Makanan

290718. Selepas rumah Kak Morni, program makan-makan seterusnya adalah ke YPU. Program meraikan Pengerusi YPU atas kejayaan menjadi Timbalan Menteri Kerja Raya, Ahli Parlimen Temerloh dan pejuang yang kental.

Program potluck yang membawa makanan masing-masing dengan dahsyatnya. Makanan sangat  banyak dan orang sangat ramai yang datang. Berbanding program sebelum En. Anuar menang dan menjadi Timbalan Menteri, orang yang hadir kali ini lebih ramai. Termasuk ayah saya sendiri dan Pak Long. Haha. Ikutlah masing-masing atas sebab apa pun. Tetapi, ini adalah kegembiraan untuk En. Anuar bila diraikan sebegitu. 

Saya tidak menulis apa-apa mengenai program itu. Mak Ina yang menjadi pengerusi majlis. KAMY cuma membuat slide ucapan dari ahli-ahli KAMY. Terima kasih banyak-banyak untuk Azizi yang tolong buat. Saya hanya mengumpulkan sahaja dan memberikanya kepada eg. Memang tip-top hasilnya. 

Setelah menang, semakin banyak amanahnya. Orang sentiasa doakan Acik dan semua pemimpin-pemimpin yang dilantik supaya sentiasa mempeduli perihal rakyat dan bekerja. Bekerja. Itu sahaja. 


















Love..

No comments: