Friday, November 24, 2017

Kisah Steve

Saya sedang berbincang dengan Ai Tee untuk Final Wai Fong yang akhirnya berjaya diterjemahkan ke dalam kertas kerja. Yeay. Alhamdulillah. Kemudian, Steve datang untuk bertanya sesuatu kepada Ai Tee.

Steve : Don't go anywhere (merujuk kepada saya). It's a two seconds question. 
*sambil bertanya soalan kepada Ai Tee*
Saya : One, two. *mengira dengan laju*
Steve memandang saya sambil tersenyum nipis. 
Steve : You should count, one... two... (mengira dengan perlahan)
Saya mengangguk, senyum dan memandang ke Nic. Kemudian Steve meneruskan perbincangan bersama Ai Tee.

Chill mate! (Dia biasa memanggil orang dengan gelaran ini). It's Friday. Haha. 

Hujung minggu ni jadi bridesmaids untuk nad. Tolong doakan untuk saya, Lyza  dan Miera juga bertemu jodoh dalam masa terdekat. Nak cuti 3 bulan. Hehe.

Fine dining sub-con belanja semalam

Melawa bila hujung minggu pergi pejabat

Ini juga
p/s : update blog masa tunggu Cikgu Nafisah balik dari Sarawak. Cuti sekolah dah bermula. :)

Love..

No comments: