Friday, November 6, 2015

Happy birthday Ai Tee

Di pagi hari 4.11.2015, di pejabat. *teet* Bunyi whatsapp masuk. Aku pun membacanya. 

Kerul : Hari ni hari jadi Ai Tee. 
Nina :  Ye ke. 
Aku : Ye ke. Happy birthday Ai Tee. 
Sity :  Ada Ai Tee ke dalam group ni? 

Hehe. Aku ni, tarikh lahir memang outlah. Adik beradik sendiri pun tak ingat, apatah lagi orang luar. Terima kasih kepada reminder di facebook yang selalu mengingatkan. Tak kawan dengan Ai Tee kat fb, jadi tiadalah yang memberitahu hari itu hari jadinya. Oklah, niat nak belikan kek untuk dia nanti. Dia kadang-kadang kalau bosan, turun kat kedai runcit beli aiskrim, beberapa kali juga bagi aku. Aku nak bagi dia takde sebab, segan kot. Jadi, nilah sebab nak bagi dia hadiah. 

Di belah kiri saya.

Yang kanan. 

Sity, Nina, Nadiah, Faezah. ^_^

Tengahari itu, kami ada makan sempena deepavali di Saloma Bistro Kay El. Balik dari makan-makan, saya singgah di kedai kek membeli kek dan Nina juga membeli puding untuk kakak kesayangan kami itu. Cadang nak bagi nanti-nanti. Tengah jumpa dia bincang pasal kerja, bos contract datang tempat dia. Lepas tu kata kat aku, 'You tak wish birthday kakak you ke?' Hehe. Aku senyum sambil wish kat dia. Lepas dah bincang, aku pun balik tempat dan ambil kek terus bagi Ai Tee. Terperanjat dia. Hehe. Ingat aku tak tahu? Memang pun. Thanks Kerul bagitau. :p

Petang sikit, dia datang kat meja hulur takoyaki satu bungkus beli kat bawah. Katanya kongsi dengan Nina dan Khairul. Nampak tak what you give you get back? 

Ai Tee, happy birthday! Wish you all the best, may all your dreams come true, please, don't be too stress and get sick, enjoy your coming great years with your loved one and cepat-cepat dapat baby. I know you will be a great mother. Thank you for everthing.   

Love..

No comments: