Sunday, March 6, 2016

Let's Play with Dr. Azizah Othman

Antara impian saya adalah kembali memberikan sedikit peranan dan menjalankan tanggungjawab sebagai seorang Setiausaha KAMY pada tahun ini. Saya yakin mampu menghadapinya. Sudah besar, semakin bijak menghadapi stress. Haha. Stress ke? Mungkin sedikit dengan expectation orang. Tetapi, baru terdengar tadi, Bab 1 dalam Hadis Imam Nawawi - Niat. Mungkin selama ini buat bukan sebab Allah jadi stress. Sekarang kena betulkan balik niat dalam diri tu supaya boleh tenang apabila membuat sesuatu pekerjaan.

Program pertama KAMY yang pertama adalah bersama Dr. Azizah aka Achik kesayangan kami. Diusahakan dengan jayanya oleh Mak Ina dengan menetapkan tarikh dan masa dan memanggil speaker. Saya hanya memanggil orang dan membungkus hadiah disamping menjadi moderator untuk majlis itu.  

Siri mengenali diri sendiri dan masa lalu supaya boleh terus sukses dan belajar mengatasi segala halangan yang menghalang kejayaan seseorang individu. Semua orang boleh berjaya jika kena dengan caranya. Percayalah. Menarik membuat aktiviti sepanjang program ini. 

Boleh dikatakan kedatangan sangat memberangsangkan. Afif yang jarang menghadiri juga turut datang bersama Dhira dan dua orang anaknya. Semakin membesar keluarga YPU ini. Seperti yang diimpikan oleh Encik Anuar, ikatan kami sudah seperti keluarga sendiri.

















Terima kasih semua. Sila simpankan tarikh untuk 3hb April nanti ya. InsyaAllah. Kita buat aktiviti luar pula. Sekejap di pejabat, sekejap di luar pula. Tidaklah bosan sangat. 

Love..

No comments: