Monday, January 11, 2016

Kisah blogger

InsyaALLAH, kawan baik saya merangkap budak bilik saya akan mengerjakan umrah pada bulan Mei ini. Terkesan dengan pemergian mak ayah dan adik-adik saya, Miera mendaftarkan diri bersama keluarganya di Al-Quds Kota Bharu tahun lalu. Dapatlah murah sedikit berbanding harga tahun ini. 

Sekarang beliau sibuk membuat persiapan menghafal doa, membaca buku dan blog-blog. Satu malam selepas agak penat melihat telefon, dia bangun untuk ke tandas.

......................................

Miera : Baca blog orang perempuan ini, tidak tahu apa isinya. Tulis panjang-panjang, tak jumpa isi penting pun. Kalau orang lelaki, adalah dia tulis cara-cara atau langkah-langkah kita nak buat apa.

Saya : Miera, apasal orang terasa? Hehe.

Deekay : Iyalah, orang perempuan tulis, 50 perkara mengenai Nadiah.

Saya : Cis ko Kay. Haha.

..............................................

Azam tahun baru saya untuk menulis benda yang lebih berilmiah di sini. Terima kasih kawan kerana menyedarkan.

Selamat Tahun Baru 2016. :)

Bye bye 2015.
Hello 2016. Please be nice to us. Haha.:)

Love..

No comments: