Saturday, February 22, 2014

Hari Jadi Bulan Feb 14

Cuba mencoretkan sebanyak mana sambutan yang kami akan buat di Commercial Department sebelum ditukarkan ke projek lain bulan Jun nanti. Pada 4 Februari lepas merupakan tarikh bertuah tuan punya badan Ili Shazwani Adlin yang ke tettt.. Hehe. Umur yang saya berjanji dengan nenek saya yang saya akan berkahwin pada umur ini. Dah dua tahun terlajak. Tidak mengapa nenek. Tahun ini InsyaALLAH. Dah nampak-nampak dah. Sampai dah dua orang mimpi bakal suami orang. Adalah tu. Mat Lutfhi pun dah jumpa. Haha. Kaitan? 

Kami yang best ini menyambut sambutan hari jadi kali ini di Muhibah Sungai Penchala. Semasa dalam perjalanan ke sana, saya meminta derma untuk program KAMY bersama gelandangan dengan Kak Morni kerana menaiki kereta yang sama. Kak Morni memberi dengan banyaknya. Haha. Saya rasa banyaklah. Tak tahulah kot dia biasa bagi derma memang macam tu selalu. Hehe. 

Ebah merancang surprise party untuk birthday girl. Semangat sehingga kata tidak ke pejabat kerana Rayyan sakit. Tidak pasal-pasal. Hehe. Lepas itu, datang awal ke restoran set-up tempat. Kantoi juga, sebab kereta saya diparkir di luar restoran. Jenis Ili yang jenis prihatin keadaan sekeliling, memang boleh nampaklah. Kalau saya, harus tak perasan kereta tu.  

Semua pun sibuk upload gambar kek. Hehe.

 Sebelum tiup, kena kepung dulu. Angin-angin yang tidak dapat dikawal. Hehe.

 Lekas Ili...

Angin sudah ke kutub lain. Tak perlu kepung sudah. 

 Kali ini tiada kek. Cup cake sahaja.

 Yeay!! Tiuppp...

 Semput dek non nak tiup semua. Hehe.
 
Ili, semoga sentiasa ceria, sihat, diberkati dan diredhai Allah dunia dan akhirat.

 Love them so much.

Seperti biasa, di pejabat juga kami akan meraikan hari jadi secara lump sum. Semua birthday boys and birthday girl diraikan. Kenny yang biasa tidak mahu meniup kek juga ke hadapan. Dah nak habis projek, tahun ini sahaja rasanya nak meraikan bersama.

 Orang yang diraikan, Kenny, Amir, Ili, Max  Chin, Mr. John dan Mr. Ting. :D

 Bunga bersama-sama hero satu Malaysia.

Senyum!!

Bulan Januari yang lepas juga kami menyambut bersama-sama. Muka-muka yang bertuah seperti di bawah. 

En. Nadzri, Mr. Chiang, Ms. Goh dan Weh Siang.

Tukang potong kek. Kek empat segi senang lagi dari kek bulat. Saya teringat Chua. Dahulu selalu membantu memotong kek. Sekarang sudah bekerja di Singapura. Wish you all the best Chua. Miss you. Haha. Gitewww..

Jumpa pula untuk sambutan bulan Mac nanti. Semoga saya rajin hapdate.;p InsyaALLAH.:)

Love..

No comments: