Wednesday, April 13, 2022

Ishin - Makanan Jepun

Minggu terakhir sebelum puasa, menggila nak makan bersama-sama. Bajet lepas ni takleh makan lagi gamaknya. Haha. Kali ni, kita makan-makan dengan Yeaw, operation Chan Sow Lin. Alhamdulillah selalu diberikan engineer yang baik. Yeaw on of it. Yeaw nak pergi Australia dah. Dulu lagi nama dia dah naik. Tapi, tak pergi sebab takde projek, so dia jaga IVS3. Dah kurang interaksi dengan dia lepas tu. Bila IVS3 dah nak siap, dia datang balik Chan Sow Lin. Gigih dia ni. 20hb ni nak terbang dah. Bye Yeaw. See you later maybe. 

Aku minta Nga arrange nak makan-makan. Dia boleh lupa. Sabar je ar dia ni. Aku bajet Nga dah ada girlfriend. Dia layan aku lain macam je lately. Pastu selalu je lupa. Aku pun tanya masa tu, dia ngaku. Haha. Okay, satu lagi crush dah taken. Tahun ni, kerja nak kutip hati yang pecah dan cantum balik sendiri je. Dengan Osnilah, Syamlah dan ni Nga pula.  Nga pun nak pergi Australia juga. Dia dapat pergi sana bulan August nanti. Sikit pun dia tak bagitau aku. Tau dah kat mana aku dalam hati dia. Gitu. Haha. Tolonglah aku pun nak pergi Australia bawa diri. Haha. Minta macam senang je nak pergi. InsyaAllah semoga ada rezeki. 

Pusing-pusing nak minta booking, Nga minta tolong Siha book tempat, Siha minta tolong Nina balik. Sabar je ar. Berakhirlah kami di Ishin dengan semua team operation kecuali Kobi dan Teh. Birthday Teh 1st April tu, so dia ambil cuti. Ajak datang makan pun taknak. Dalam pada 11 orang pun dah seribu dua ratus. Mr. Ti belanja. Tapi, dia dapat claim rasanya. Apa entah yang dia order untuk kami share ramai-ramai tu sampai RM200. Aku ni makan je ar. Bukan boleh beza sedap ke tak. Semua aku sapu. 

Hari ni baru tahu, Siha tak sambung kontrak dia. Hujung  bulan ni dia habis. Kira makan-makaan sekalilah dengan Siha. Daah naak hujung projek, saying goodbye and see you later will be a norm. 

Chan Sow Lin wonderful's squad





Entri makan-makan di bulan puasa memang mengundangkan? 

Love..

No comments: