Tuesday, June 24, 2014

Farewell Sze Zee & Anis

Projek kami semakin melabuhkan tirai. Maka, kami akan berpecah. Semua akan berpindah ke projek lain. Landasan berkembar Ipoh-Padang Besar merupakan satu-satunya projek yang saya terlibat selama saya bekerja.Begitu juga Sze Zee. Tetapi dia lebih awal berhijrah. Jun yang lepas dia telah memulakan kerjaya di Southgate Sungai Besi untuk projek MRT. Saya akan menyusul kelak InsyaALLAH. Sebelum pergi, kami mengadakan sedikit majlis perpisahan antara saya dan dia. Dengan tidak semena-mena kami mengajak Sunnie kerana kami pernah ke Toastmaster bersama. Dan dengan tidak semena-mena juga Sunnie membelanja kami Johnny Rocket. 
 
Makanan yang kami pilih.

Good luck in your future my dear friend. :D

My kakak. Oleh sebab senior sendiri tak berani nak ajak, kitorang ajak senior orang lain. 

Di hari lainnya, Anis juga menyusul meninggalkan kami. Kontraknya akan tamat September ini. Maka, sebelum tamat, dia telah berusaha mencari pekerjaan dan Alhamdulillah. Sekarang bekerja di KL Sentral. Masih ada permintaan kerjaya saya. Berani dengan tidak sahaja saya mahu keluar dari pejabat ini. Sekarang jawapannya masih tidak. ;p

Orang lain juga yang belanja. En. Nadzri pula berbesar hati membuat majlis perpisahan Anis di restoran Arab the Curve. Semoga murah rezeki kalian. Anis merupakan sahabat yang istimewa bagi saya. Bergaul dengan dia membuat saya banyak berfikir. Biasanya saya main belasah sahaja cakap dengan orang. Tetapi dengan dia ni, nak cakap kena ada fakta. Haha. Selain itu, saya jarang stress apabila bercakap dengan orang. Selalu bersikap tidak kisah dengan apa pun perangai orang itu. Tetapi Allah menghantar dia untuk menguji darjah kesabaran saya. Rupa-rupanya saya tidaklah begitu penyabar orangnya. Saya mendoakan kebahagiaan dan kejayaan dia di dunia dan pastinya di akhirat.   
 
Makanan kesemuanya berharga hampir RM450. Kenyang terlampau.

Terima kasih En. Nadzri. :)

Love..

No comments: