Friday, July 25, 2008

Ubat Lupa

Di entri semalam, makcik saya telefon supaya wish birthday nenek saya. Tapi, saya telah terlupa. Semakin teruk perangai lupa saya ini. Makcik saya kata sebab saya tak ambil serius benda2 yang saya lupa, sebab itu saya tidak ingat (x sama ke x ingat dengan lupa). Saya sering lupa. Sepupu saya selalu menegur. Dia lantas bercerita yang semasa kecil saya selalu membuli dia. Tapi, saya lupa. Ingatan saya pada waktu kecil hampir tiada. Kerana lupa. Sungguh!!. Saya merasa kasihan dengan diri saya. Tetapi, masih lupa. Saya mahu buat bagaimana ya? Sehinggakan pakcik saya memberitahu yang mereka pernah menghentak kepala saya ke dinding, kerana itu separuh ingatan saya masa kecil hilang. Sungguh kasihan diri saya. Di mana ya boleh saya beli ubat lupa?
Love..

No comments: